Nye spillere Juli 09

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down

Nye spillere Juli 09

Poste  Hagberg on Søn Jul 05, 2009 5:06 pm

Nå er vi nødt til å få igang en diskusjon her!

Så da starter jeg med nye spillere i sommer. Hvem vil vi ha? Hvem er på vei?
Her kan vi samle linker med rykter og signeringer.

http://www.eatsleepsport.com/hull-city/hull-linked-with-duo-919150.html melder om at vi skal være interesserte i backen Lauren, samt angrepsspilleren Bobby Zamora fra Fulham.

Michael Owen dro til united. Jeg vil tippe at han kommer til å spille i et rotasjonssystem, og tror han hadde hatt bedre av å spille hver kamp hos oss for å komme tilbake i landslagstroppen.
Hagberg

Antall Innlegg : 80

Vis Medlemmets Profil

Til Toppen Go down

Re: Nye spillere Juli 09

Poste  Hagberg on Søn Jul 05, 2009 6:27 pm

Her er de siste spillerne som har blitt linket til oss:

Marc-Antoine Fortune: så ut til å være klar for oss, men nå har Celtic, West Ham og Portsmouth også meldt sin interesse

Frazier Campbell: Trodde virkelig at han skulle signere relativt hurtig etter at vi fikk et godkjent bud på 6 mill pund, men det har drøyet.
Nå er også Sunderland interesserte, og det ryktes at de også har fått et godkjent bud.

Bobby Zamora: Leste dette ryktet i dag. Scoret kun 2 mål på 35 kamper for Fulham i fjor, men var visstnok en sterk bidragssyter til den fine 7.plassen.

Lauren: Høyreback som ble fristilt fra Portsmouth denne uken. Personlig vil jeg heller ha Ricketts på høyrebacken.

Dean Whitehead: Gikk rykter om at Brown og Duffen ville ha han i tidligere transfervinduer også, og nå er de samme ryktene tilbake.

Dietmar Hamann: Fristilt av Man. City denne uken. Hull var tidlig ute med interesse, men Hamann vurderer også å dra tilbake til 1860 Munchen.

Det er tydelig at det er angrepsspillere som må hentes, og det er bra å se at sjefene prøver å ordne det. Men mangelen på fremskritt/signeringer gjør meg litt nervøs. Men den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves. Har tro på at Brown klarer å få inn minst 2 angrepsspillere, Helst noen som scorer 9-10 mål i løpet av en sesong.

Og få for Guds skyld Zayatte ut av forsvaret. Han er en vandrende katastrofe, og det er ingen trygghet bak der når han er på banen.
Vi kan takke Michael Turner for at han ryddet opp mange av Zayattes feil forrige sesong.
Hagberg

Vis Medlemmets Profil

Til Toppen Go down

Poste  Mikaleide on Man Jul 06, 2009 4:43 pm

Eneste spillerene jeg egentlig vil ha der er Hamann og til nøds Campbell (i mangel av andre alternativer). Hamann er en helt fantastisk defensiv midtbane. Han er gammel, men har alltid vært småtreig. En av de absolutt beste i sin posisjon i hele verden vil jeg tro, ettersom det er veldig får rene DMr. Ville vært en genial signering i forhold til å bryte ned angrep i mot og støtte forsvaret når det trengs.

Campbell kan sikkert gjøre det greit for oss, men har fått det inntrykket at han tror han er alt for god for Hull og tror han kan ende opp i en bedre klubb. Desverre såer det ikke så mange andre alternativer til ham.

Mikaleide

Antall Innlegg : 33

Vis Medlemmets Profil

Til Toppen Go down

Poste  Heddis on Tir Jul 07, 2009 3:27 pm

Ricketts har ikke signrt ny kontrakt og det ryktes vel at Pompey vil kjøpe Waliseren for et par millioner pund. Fru Ricketts jobber vistnok i Cardiff enda så et flyttelass sørover er nok naturlig for vår anvendelige back dessverre. Lauren kan vel være et greit nok alternativ med prem. league erfaring.

Jeg liker Zayatte jeg. Ja da , han hadde feil som kostet laget men jeg har på følesen at han kan heve seg med et år til på baken i fagre East Riding of Yorkshire. Bedre engelsk kunnskaper og god trening vil gjøre godt. Han fikk den fine starten på forrige sesong ødelagt av uheldige omstendigheter der sjølvtilliten ble ødelagt av selvmål og bidrag til poengtap. Tror han kan utvikle seg som midtbane spiller faktisk, god på hodet og brukbar teknikk, taklingstyrke så det holder,fart og, med tillit, et mye bedre alternativ enn gamle Dietmar som jeg personlig tror ikke har mer å bidra med i premier league. BundesligaII er mer hans nivå.

Campbell kommer muligens. Han er på ferie og bestemmer seg etter 16 Juli.
Heddis

Antall Innlegg : 74

Vis Medlemmets Profil http://www.ambernectar.org

Til Toppen Go down

Poste  Hagberg on Tir Jul 07, 2009 11:14 pm

Synd å miste Ricketts i så fall. Kan ikke noen se å gi kjerringa hans jobb i byen da? Hehe.

Enig med deg om Hamann, tror han har gjort sitt. Det kan ikke være sånn at vi henter en spiller bare for å få inn nye fjes. Det må være spillere som kan gå rett inn i startelleveren, og som hever laget. Heller kvalitet enn kvantitet mener nå jeg.

Frazier hadde vært flott å få inn relativt fort, men er han på ferie enda? Unified startet vel sin oppkjøring i går slik som vi gjorde.
Hagberg

Vis Medlemmets Profil

Til Toppen Go down

Poste  Heddis on Ons Jul 08, 2009 12:30 pm

Hagberg skrev:Frazier hadde vært flott å få inn relativt fort, men er han på ferie enda? Unified startet vel sin oppkjøring i går slik som vi gjorde.

På grunn av U-21 vm har han frie nå.
Heddis

Antall Innlegg : 74

Vis Medlemmets Profil http://www.ambernectar.org

Til Toppen Go down

Poste  Hagberg on Fre Jul 10, 2009 7:51 pm

Ser ut til at Campbell forsvant under nesen vår. Ryktes at han er relativt klar for Sunderland og Steve Bruce. Håper ryktene ikke stemmer, og at han kommer til oss, men er dessverre tvilende.

Ellers så har vi lagt inn bud på Zamora, og ettersom jeg har forstått, hatt samtaler med han. Får håpe han kommer, og gjør en kjempejobb.

Kevin Davies har vi også lagt inn bud på visstnok, men det er vel ikke håp i helvete at han tar turen?
Hagberg

Vis Medlemmets Profil

Til Toppen Go down

Poste  Hagberg on Tor Aug 06, 2009 12:06 am

Jozy Altidore melder på sin profil på Twitter at han er klar for oss, enten på et års lån, eller permanent. Det er litt uvisst enda.

Den gamle Brann-spilleren Seyi Olofinjana ryktes også å ha vært på medisinsk kontroll, og er relativt klar han også Smile

Pressekonferanse i morgen kl halv 4, så da får vi se hvem som dukker opp Smile

Endelig noen nye spillere!!
Hagberg

Vis Medlemmets Profil

Til Toppen Go down

Poste  Mikaleide on Tor Aug 13, 2009 10:44 am

Alvaro Negredo fra selveste Real Madrid er visst blitt en mulig deal denne sommeren. Hva synes folket om dette? Virker som han kan passe fint med Altidore hvor begge er kraftspisser og spesielt Negredo har sin styrke på hode. Kanskje vi ender opp med 2 spisser som har potensiale til å score 10 mål i ett vindu hvor man fryktet for at man ikke ville få noen?

Mikaleide

Antall Innlegg : 33

Vis Medlemmets Profil

Til Toppen Go down

Poste  Kilgallon on Lør Aug 15, 2009 1:40 pm

Mikaleide skrev:Alvaro Negredo fra selveste Real Madrid er visst blitt en mulig deal denne sommeren. Hva synes folket om dette? Virker som han kan passe fint med Altidore hvor begge er kraftspisser og spesielt Negredo har sin styrke på hode. Kanskje vi ender opp med 2 spisser som har potensiale til å score 10 mål i ett vindu hvor man fryktet for at man ikke ville få noen?
Ja det er selvsagt et vanskelig valg om man skal spille for Hull City eller AS Roma. Håper gutten finner ut hva han vil snart.... Very Happy

Endelig er serieåpningen her! Vi kan vel knapt vente med å få denne festen av en sesong på beina. Cool

Killa

Kilgallon

Antall Innlegg : 5

Vis Medlemmets Profil

Til Toppen Go down

Poste  Sponsored content

Sponsored content

Til Toppen Go down

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen

- Similar topics