1 poeng i Stoke.

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down

1 poeng i Stoke.

Poste  Harald on Lør Nov 29, 2008 11:21 pm

1 poeng til oss i Stoke. Synes vi burde vunnet. Er uenig i straffesparket, synes Fuller kastet seg for å få straffespark.
Er heller ikke fornøyd med dommeren, som var typisk hjemmedommer, og ga mange frispark til hjemmelaget. Stoke er et skikkelig "møkkalag", satser på dødballsituasjoner, og Rory Delaps innkast. Det er et lag som det er umulig å spille god fotball mot. De bruker jo flere minutter bare på å ta et innkast, tar en håndduk og tørker godt av ballen, og så kommer innkastet. Tempoet blir dratt ned i kampen, men de spiller på det de er gode på, og kommer vel til å ta endel poeng på det. Artig situasjon, Windass får gult kort når han varmer opp, og kommer i veien for Delap to ganger når han skal ta innkast.
Bo er en keeper av verdensklasse, redder oss en gang med en topp redning. Men han har en tendens til å ruse ut noen ganger, og kommer iveien for medspillere. Litt overrasket over at Cousin ikke startet, men han har kanskje en skade?. Synes Barmby og Geovanni var svake idag. King burde hatt litt mere hjelp der framme.
Men jeg synes som sagt ikke det var straffe til Stoke.

Harald

Antall Innlegg : 10

Vis Medlemmets Profil

Til Toppen Go down

Re: 1 poeng i Stoke.

Poste  Hagberg on Søn Nov 30, 2008 2:04 pm

Syns også at straffa var billig når man ser det i reprise på tv. Men hva skal dommeren gjøre? Myhill protestererte ikke veldig, og det ser ut som om han er bortpå han med hånda. Men jeg syns også at det er en fryktelig billig straffe.

Så tidlig i kampen i går at dette kunne bli tungt, Stoke hadde overtaket fra start, og vi fikk ikke til så mye i første omgang, bortsett fra et strålende mål fra King. Skjønner heller ikke helt hvorfor Cousin ikke startet, men får håpe han er tilbake i neste kamp.

Men 1 poeng er bedre enn 0, og vi har ikke tapt på 3 kamper.
Hagberg

Antall Innlegg : 80

Vis Medlemmets Profil

Til Toppen Go down

Imponerende Hull-supportere i Stoke

Poste  Gaute H. on Tir Des 02, 2008 8:49 pm

Jeg var i Stoke på lørdag for å se kampen mot Stoke. Hull og Stoke passet ikke sammen. Stoke spilte ballen høyt hele tida, og Hull stod fram som fikse brasilianere som prøvde å få ballen ned på jorda igjen. Hull var småfikse framover på banen, men fikk det ikke til mot aggressive Stoke-spillere. Uavgjort var et greit resultat, men jeg synes likevel at Stoke fikk et ufortjent straffespark. Med litt flaks kunne Hull reist hjem med alle tre poengene.

Hull-tilhengerne imponerte på tribunen. De ga mye liv fra seg, og på South Stand på Brittania stadium laget de mer lyd enn det Stoke-tilhengerne på samme tribune klarte. Det var forøvrig veldig høy stemning under kampen i Stoke. Selv satt jeg blant Stoke-fansen sammen med en kjenning som er Stoke-supporter. Der var det for meg bare å holde kjeft. Å være Hull-fan en sånn plass er farlig! Laughing

Gaute H.
Gjest

Til Toppen Go down

Re: 1 poeng i Stoke.

Poste  Sponsored content

Sponsored content

Til Toppen Go down

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen