Nye spillere

Side 3 av 3 Previous  1, 2, 3

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down

Re: Nye spillere

Poste  Hagberg on Søn Jul 13, 2008 9:24 pm

Som jeg GLEDER meg til 16. august. Ventetiden med norsk drittfotball er altfor lang.

Skal bli deilig å se Hull ta skalpen til noen av de større lagene, og vise at vi er kommet for å bli!! Twisted Evil
Hagberg

Antall Innlegg : 80

Vis Medlemmets Profil

Til Toppen Go down

Myhill!?!?

Poste  Vegard on Ons Jul 16, 2008 4:57 pm

Today's rumours may make disappointing reading for Hull City fans. Manchester United have told the Tigers to forget about signing Fraizer Campbell on a permanent deal. "Fraizer will be coming back," says Sir Alex Ferguson.

Kan bli hardt å få tilbake Fraizer Campbell, men høres jo ut som han åpner for en låneavtale.

The Guardian skriver også at Aston Villa er ute etter Myhill, noe de også var i vinter. Er det derfor vi signet Tony Warner idag og fortsatt har denne karen på prøvespill:

Noe må det jo være, tror ikke Phil Brown er ute etter en fjerde keeper!!

Vegard
Gjest

Til Toppen Go down

Poste  anders on Lør Aug 02, 2008 7:36 pm

Noen som veit status Campbell? Mulig å få han på lån denne sesongen også?

Noen som kan komme med en oppsummering på årets nye signeringer?

anders
Gjest

Til Toppen Go down

Poste  Collina on Man Aug 04, 2008 1:01 am

Campbell kjem nok ikkje, Ferguson har nettopp uttalt at han skal spele for United denne sesongen.

Eg er United-supportar sjølv, og jubla ofte i fjor over Hull sine resultater. Som ein liten stadionentusiast må eg innrømme at eg heia på Bristol City i finalen, på grunn av deira overlegne tøffe stadion, men det er moro med Hull òg!

Eg tykkjer det virker som om dere kjøper smart. Boateng er ein solid fyr. Er på ingen måte nokon Paul Scholes, men vil kjempe til fløyta går. Han vil vere ein poenggivande spelar for dere, rett og slett. Craig Fagan kjenner dere til, og han er jo ein OK spelar. Stort meir enn det fortjener han vel ikkje å få av skryt. Vil sikkert kunne gjere ein grei jobb, men det er gjerne slike kjøp som kjenneteikner lag som vil slite. Gardner er ein bra spelar, det, så den overgangen kan ein vera fornøgd med. Er uansett ikkje noko forsvarsgeni, men er jo ein spelar som kan bli nyttig for eit botnlag. Geovanni imponerte ikkje i fjor, men det er klart han har talent. Kreative spelarar trengst, og Geovanni kan bidra med det. Om han slår til. Det er i alle fall riktig type. Bernard Mendy har vore innom Bolton, og så vidt eg hugser gjorde han det faktisk ganske så OK der. Blei overraska over at han ikkje blei i klubben, utan at eg hugser verken gode eller dårlege grunnar til at det blei som det blei. Trur han skal kunne kjempe om ein plass på dette Hull-laget, i alle fall. Warner og Halmosi har eg sett for lite i aksjon til å kunne kommentere, men ingen av dei vil vel bli anna enn reserver uansett.

Håper dere får dere ein ny og spennande spiss, eller noko. Endå ein ving hadde sikkert heller ikkje vore så dumt.

Moro å sjå på andre forum enn det som eg er administrator på (United.no-forumet), gleder meg så sjukt til seriestart nemleg. Lykke til i det gode selskap, i alle fall!

Mvh Collina

Collina
Gjest

Til Toppen Go down

Poste  Heddis on Man Aug 04, 2008 12:41 pm

Warner er vel kjøpt inn for å gi god konkurranse om keeperplassen og mogleg gi alle tre eit løft. Halmosi kan bli ein overraskelse uten at eg veit korleis han taklar overgangen til prem. league. Boateng er ein type vi treng. Geovanni spelte brukbart igår mot Hearts med gode dødballar. Gardner er ein habil stoppar, unngår han skader vil det være ein god signering. Ifølge kommentatorane på KCFM igår, er problemet til Hull City ein spiss, Fagan var brukbar etter innhoppet som kant, Windass jobba som altid mens Folan ikkje hadde sin beste dag.
United har nok ikkje lete døra heilt igjen for Campbell, kjem det nokre kanon signeringer til Manchester kan nok vi låne helten vår igjen.
Heddis

Antall Innlegg : 74

Vis Medlemmets Profil http://www.ambernectar.org

Til Toppen Go down

King

Poste  Haakil on Tor Aug 14, 2008 11:30 pm

Vi har nå også signert Marlon King på lån ut sesongen, med opsjon på kjøp. Begynner å se konjukturene av et brukbart PL lag nå Very Happy
Haakil

Antall Innlegg : 14

Vis Medlemmets Profil

Til Toppen Go down

Poste  Sponsored content

Sponsored content

Til Toppen Go down

Side 3 av 3 Previous  1, 2, 3

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen