Nye spillere

Side 2 av 3 Previous  1, 2, 3  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down

Re: Nye spillere

Poste  Heddis on Lør Jun 14, 2008 12:07 am

jokaah skrev:Uansett om Okocha spilte lite forrige sesong; HAN BURDE FÅ NY KONTRAKT!!!!! Skammelig at tidenes beste afrikanske fotballspiller blir sendt ut døra på den måten. Quote: So good they named him twice!

Når det gjelder andre signeringer er jeg enig i at man bør strekke seg langt for å beholde F. Campbell. Håper ikke Brown har mistet dømmekraften helt og henter noen lugne spillere før seriestart!!

God transfersommer alle sammen.

Jokaah

Hvorfor burde han fått ny kontrakt? Jaja (pun intended) han VAR afrikas beste. Det i segselv gir ham ingen grunn til å få kontrakt. Han har vært mye skadet, spilt noen magiske kamper men også dårlige. Det frigjør også lønnsmidler å avslutte kontrakten nå.

Vi kan ikke 'beholde' Campbell. United eier ham. Han må lånes eller kjøpes.

Det ryktes om Marcus Bent for £3mill.
Heddis

Antall Innlegg : 74

Vis Medlemmets Profil http://www.ambernectar.org

Til Toppen Go down

Poste  Åzzy on Tir Jun 17, 2008 6:59 pm

Jeg syntes Nugent og Mc Anuff hadde vært ekstremt gode forsterkninger! Mc Anuff har i lang tid vært god og beviste mot oss at han har et veldig godt venstre ben og teknikk like så. Nå ser det dårlig ut med Nugent da Neutral Jeg stiller meg hvertfall helt bak de som igjen stiller seg bak innkjøp av Frazier! Very Happy Han er god og blir ganske sikkert enda bedre! Han i spann med en litt mer kraftig type som Healy/Nugent kan bli killer Twisted Evil Ellers hadde kanskje Kitson vært et alternativ?
Åzzy

Antall Innlegg : 21

Vis Medlemmets Profil

Til Toppen Go down

Poste  Heddis on Ons Jun 18, 2008 1:09 am

Peter Brown er ute etter Peter Halmosi, av mange rangert som den beste venstre kanten i championship. Ungareren har også en del landskamper for tokaj landet. Gulasj mannen selv har lyst å spille for oss ser det ut til.
klikk her
Heddis

Til Toppen Go down

Poste  Åzzy on Ons Jun 18, 2008 4:22 am

Heddis skrev:Peter Brown er ute etter Peter Halmosi, av mange rangert som den beste venstre kanten i championship. Ungareren har også en del landskamper for tokaj landet. Gulasj mannen selv har lyst å spille for oss ser det ut til.
klikk her
Peter Halmosi er ingen dum kar! Absolutt spennende, men som alltid er det jo spørsmål ang. hvordan steget opp til PL vil være!
Åzzy

Vis Medlemmets Profil

Til Toppen Go down

Poste  Åzzy on Lør Jun 21, 2008 2:23 pm

Denne spilleren har jeg lite kjennskap til, men etter klubbene som jakter han å dømme må han vell ha bra med kvaliteter! Bernard Mendy er spilleren altså Wink

http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=745547
Åzzy

Vis Medlemmets Profil

Til Toppen Go down

Re: Nye spillerre

Poste  Haakil on Lør Jun 21, 2008 2:50 pm

http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=745361

http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=741740

Mange rykter ute å går nå=)
Haakil

Antall Innlegg : 14

Vis Medlemmets Profil

Til Toppen Go down

Poste  Åzzy on Lør Jun 21, 2008 7:23 pm

Kazim har virkelig imponert meg i EM! Har veldig god fysikk så det kunne vært et kjempekjøp etter min mening.
Åzzy

Vis Medlemmets Profil

Til Toppen Go down

Vieri

Poste  pererik on Søn Jun 29, 2008 5:22 pm

Da ser det ut som det er klart. Chritian Vieri er klar for Hull. BBC og en rekke andre nettsider melder dette i dag. Nå skal det vel legges til en sunn skepsis da engelske medier ikke alltid "leverer", men med såpass seriøse medier som BBC kan vel dette sies som en sannhet.
Har ikke fulgt godt nok med på Vieri i de siste årene, slik at jeg ikke kan uttale meg om denne saken.
Noen som har noen tanker rundt dette?
pererik
Admin

Antall Innlegg : 48

Vis Medlemmets Profil http://hullcity.bigforumpro.com

Til Toppen Go down

Vieri

Poste  Hagberg on Tir Jul 01, 2008 12:35 am

Nå melder diverse sider at Vieri har signert for Atalanta for 3. gang.

http://sport.setanta.com/en/Sport/News/Football/2008/06/30/Serie-A-Vieri-signs-for-Atalanta/
Hagberg

Antall Innlegg : 80

Vis Medlemmets Profil

Til Toppen Go down

Poste  pererik on Tir Jul 01, 2008 12:38 am

Du har nok rett. Jeg var nok for godtroende til de engelske mediene. For å være ærlig er jeg litt lettet. Er redd han ikke kunne tilført altfor mye...
pererik
Admin

Antall Innlegg : 48

Vis Medlemmets Profil http://hullcity.bigforumpro.com

Til Toppen Go down

Poste  Holtermann on Tor Jul 03, 2008 1:41 pm

Hull City boss Phil Brown is making a shock bid to rescue Manchester City striker Georgios Samaras from the scrapheap - by offering him a Premier League lifeline.

Brown is keen to take the Greek forward on loan for the season.

Samaras is back at City after a loan at Celtic. Former City midfielder Geovanni is flying back from Brazil to try his luck with the Tigers.

Holtermann

Antall Innlegg : 9

Vis Medlemmets Profil

Til Toppen Go down

Poste  Holtermann on Tor Jul 03, 2008 1:44 pm

Premier League new boys Hull City aim to land midfielder Geovanni.

The 27-year-old, a free agent after quitting Manchester City, is back home in Brazil where he is in talks with Cruzeiro.

But he has been invited to the Tigers' pre-season training camp in Italy.

Hull boss Phil Brown has not given up on signing Bernard Mendy and Stelios despite competition from Werder Bremen and Sampdoria.

Holtermann

Vis Medlemmets Profil

Til Toppen Go down

Poste  Heddis on Lør Jul 05, 2008 1:50 pm

Endel interessant i det siste. Geovanni er klar for Hull City, bare resultatene av den medisinske testen skal undersøkes. Mendy er med oss til det italienske trenings oppholdet, det samme er Emile Mpenza. Vi har også hatt langvarige samtaler med George Boateng. Fantastisk å se Hull City satt i sammenheng med sånne navn. Plusser vi på med Olofinjana og Fraizer Campbell så ser jeg for meg en plasering over nedrykk streken. Dette avhenger selvsagt at noen flere en Geovanni av de navnene jeg har nevnt faktisk signerer. Uansett er det oppmuntrende å lese BBC sport og Sky sine rykte sider for tiden.
Heddis

Til Toppen Go down

Poste  Holtermann on Søn Jul 06, 2008 1:26 pm

Premiership new-boys Hull City are eying a sensational swoop for Feyenoord striker Roy Makaay as manager Phil Browns looks to strengthen his attack.

The 33-year old would be available for around £1.5 million, well within Hull’s transfer budget, with Brown having already secured the signature of former Manchester City midfielder Geovanni on a Bosman and Craig Fagan in a £1.2 million deal from Derby County.

Holtermann

Vis Medlemmets Profil

Til Toppen Go down

Poste  Holtermann on Man Jul 07, 2008 12:58 pm

Portsmouth er enig med Liverpool om overgangssummen for Peter Crouch. Dermed slipper klubben Dave Nugent til Hull for 30 millioner kroner

Holtermann

Vis Medlemmets Profil

Til Toppen Go down

D

Poste  Vegard on Tir Jul 08, 2008 1:12 am

Setter spørsmålstegn med hvorfor vi absolutt skal hente så mange midtbanespillere?

Ja vi trenger en utpreget venstrekant. Der håper jeg vi henter han sør-afrikaneren eller Halmosi. Men Olofinijana? Varierer veldig fra det store til det latterlig dårlige. Vi har Hughes, Ashbee, Geovanni, Marney som alle kjemper om en plass sentralt. Trenger vi en middels god sentral midtbane da?

Sentral midtbane er det stedet vi minst trenger å forsterke sammen med keeperplassen.

Hva med angrepet vårt?
Bridges som ikke spilte stort ifjor ser ut til å være på vei bort. Dermed sitter vi igjen med Folan og Windass. Windass kan vi absolutt ikke stole på holder 38 kamper og Folan har forsåvidt ikke gjort stort i Hull trøya enda!! Campbell er aktuell for en drøss andre klubber. Vi kan ikke regne han som 100% sikker foran neste sesong.

Dette bør Phil Brown ha i fokus:
To kvalitetsspisser!
En kvalitetsback!
En kvalitetsmidtstopper!
En venstreving! Enda større behov etter at Pedersen dro hjem til danmark!!

Foreløpig tror jeg vi hadde startet mot Fulham med dette laget:

Myhill
Ricketts - Brown - Turner - Dawson
Garcia - Ashbee - Barmby
Geovanni
Windass-Folan

Dette hadde sett bedre ut:

Myhill
Ricketts - Brown - Turner - Mendy
Garcia - Boateng - Buckley
Geovanni
Campbell-Nugent/Makaay

Men det som har skjedd de siste dagene er spennende og positivt! Setter min lit til at Phil Brown ordnet dette iløpet av 1-2 uker!

Vegard
Gjest

Til Toppen Go down

Poste  Holtermann on Tir Jul 08, 2008 1:52 am

Syns det siste laget du satte opp så perfekt ut, og jeg har troa på at Hull skal klare å overleve PL.
Nå ser det vertfall ut til at vi får Nugent ettersom at Crouch er klar for Pompey.
Jeg vet ikke hvor mye penger man har å rytte med, men virker som om det er en del, så det er bare å krysse fingrene.
Btw, jeg syns det er veldig lite aktivitet her nå!!

Holtermann

Vis Medlemmets Profil

Til Toppen Go down

Poste  Heddis on Tir Jul 08, 2008 6:55 pm

Holtermann skrev:Btw, jeg syns det er veldig lite aktivitet her nå!!

Det er vel ferie tid.

Det er litt rart at du ikke vil ha flere midtbane spillere til klubben og så setter du opp ditt 'nye' lag forslag med Boateng på laget. Jeg mener, jeg vil ha Boateng, men du mente at fokus ikke skulle være der.
Geovanni kan vel også spille kant selv om han nok er tiltenkt en sentral rolle. Olofinjana er en god spiller som ville vært god å ha i stallen.
Det er ingen automatikk i at vi får Nugent selv om Crouch er ankommet Pompey. Han må ville reise til Hull og samtidig gå ned i lønn.

Det laget du skisserte så forøvrig bra ut Vegard.
Heddis

Til Toppen Go down

OLO

Poste  Vegard on Tir Jul 08, 2008 10:31 pm

Det jeg mener er at vi ikke skal kjøpe en klassespiller som Boateng. Men hvis vi henter Boateng for deretter å hente Olofinijana for 2-3 millioner pund. Det blir for dumt. Med å hente Boateng viser PB at han ikke satser på Hughes/Ashbee/Marney i start11ern. Men disse er mer enn god nok til en benktilværelse!

Dermed kan vi heller bruke de 2-3 millionene på en spiss eller forsvarspiller istendenfor en som blir stallfyll.

Vegard
Gjest

Til Toppen Go down

Poste  Heddis on Tir Jul 08, 2008 10:54 pm

Vegard skrev:Det jeg mener er at vi ikke skal kjøpe en klassespiller som Boateng.
Jeg regner med det er en skrive feil eller to her.
Vegard skrev: Men hvis vi henter Boateng for deretter å hente Olofinijana for 2-3 millioner pund. Det blir for dumt.
Det er ikke dumt å hente spillere som styrker stallen. Jeg godtar imidlertid poenget ditt med signal effekten det gir til de spillerene som allerede er i klubben.
Vegard skrev:Med å hente Boateng viser PB at han ikke satser på Hughes/Ashbee/Marney i start11ern. Men disse er mer enn god nok til en benktilværelse!

Dermed kan vi heller bruke de 2-3 millionene på en spiss eller forsvarspiller istendenfor en som blir stallfyll.

Hva med pose og sekk? Vi må regne med skader og suspensjoner, jo bedre benk vi har, jo tryggere blir jeg på at 17. plassen er vår.
Heddis

Til Toppen Go down

Poste  Åzzy on Tor Jul 10, 2008 2:26 pm

Jeg stiller meg veeeeldig positiv til nyligere rykter og neste signeringer! Geovanni spesielt, men også veldig Nugent og Mendy!
Med slike signeringer kan vi virkelig se positivt på neste sesong, og jeg tror vi tar en Reading!
Åzzy

Vis Medlemmets Profil

Til Toppen Go down

Poste  Heddis on Tor Jul 10, 2008 11:45 pm

Ifølge BBC er Boateng klar for en 2 års kontrakt. Bare medisin mannen vår må gjøre jobben sin. Dette vil være klart på Mandag. K. A. Non.
Heddis

Til Toppen Go down

Rocha

Poste  yiddo on Lør Jul 12, 2008 1:18 am

Det ryktes nå fra Spurs-hold at Ricardo Rocha er på vei til Hull (var en Spurs-fan i Hull som hadde hørt på radio i Hull at Rocha var i byen for å diskutere kontrakt). Tidligere Benfica-spiller. Har ikke fått så mange muligheter under Juande Ramos, men er så absolutt en habil midtstopper, og kan nok heve forsvaret deres rimelig greit (uten at jeg egentlig vet hvor bra det er fra før). En med erfaring fra Champions League er vel ikke å fornekte!

yiddo
Gjest

Til Toppen Go down

Poste  Hagberg on Lør Jul 12, 2008 1:37 pm

Det meldes på Hull's hjemmeside at Bernard Mendy har signert fra Paris Saint-German.

http://www.hullcityafc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10338~1342422,00.html

Ricardo Rocha skal visstnok være aktuell for et lån ut sesongen.

http://www.spurs.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=508076
Hagberg

Antall Innlegg : 80

Vis Medlemmets Profil

Til Toppen Go down

Poste  Holtermann on Lør Jul 12, 2008 1:44 pm

Hull er vistnok interisert i Scott Carson, og pool er villige til å selge.

"Hull satser alt på å ikke rykke ned fra Premier League. Portsmouths Sean Davis skal være mannen som sørger for fornyet kontrakt for nykommerne. Midtbanekjempen er verdsatt til 25 millioner kroner (Daily Mirror)."

Holtermann

Vis Medlemmets Profil

Til Toppen Go down

Poste  Sponsored content

Sponsored content

Til Toppen Go down

Side 2 av 3 Previous  1, 2, 3  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen