Nye spillere

Side 1 av 3 1, 2, 3  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down

Nye spillere

Poste  Haakil on Fre Mai 30, 2008 1:32 am

Som sagt i en annen tråd signerte vi i dag Craig Fagan permanent for 750 000£ altså ca 7,5 millioner norske kroner. Hvem andre kan være aktuelle å hente i sommerpausen?

Personlig mener jeg at det å signere Campbell permanent bør stå høyt oppe på prioriteringslista! ellers er Watfords Venstreving Jobi McAnuff også en spiller av kvalitet, noe Ricketts fikk erfare under playoff semi kampene, spesielt på Vicarage road! McAnuff er også venstrebent, noe som etter min mening er viktig for en venstrekant! Bør da også være mulig å hente han til en grei pris ettersom han er en Championship spiller?
Haakil

Antall Innlegg : 14

Vis Medlemmets Profil

Til Toppen Go down

Re: Nye spillere

Poste  Heddis on Fre Mai 30, 2008 2:02 am

McAnuff så bra ut i semien, men Ricketts hadde to litt under standard kamper og han fikk lite hjelp av Garcia i forsvar. Jeg syntes faktisk Doyle gjorde en bra jobb på kanten foran vår Walisiske back. Konklusjonen min blir at Jobi er en brukbar teknikker med fart, litt dårlige og upresise innlegg trekker ned. Ok spiller, prisen har jo også litt å si.
Heddis

Antall Innlegg : 74

Vis Medlemmets Profil http://www.ambernectar.org

Til Toppen Go down

Poste  pererik on Fre Mai 30, 2008 11:02 am

McAnuff hadde vært en strålende signering.
pererik
Admin

Antall Innlegg : 48

Vis Medlemmets Profil http://hullcity.bigforumpro.com

Til Toppen Go down

Poste  maddog on Lør Mai 31, 2008 9:17 pm

Rykter tilsier at Wigan backen Ryan Tayler er på vei for ca 750.000 pund. 23 åringen var et kjempetalent for noen år siden.
maddog

Antall Innlegg : 15

Vis Medlemmets Profil

Til Toppen Go down

Poste  donaldinho on Søn Jun 01, 2008 5:26 pm

Ryan Tayler tror jeg hadde gjort seg godt i Hull, litt erfaring fra Premier League har han også Wink

donaldinho

Antall Innlegg : 4

Vis Medlemmets Profil

Til Toppen Go down

Poste  pererik on Søn Jun 01, 2008 9:36 pm

Noen av disse kanskje?

- Steve Finnan

- Nicky Maynard

- Michael Kightley

- Erik Hagen

- Ricardo Gardner

- Paul Parry

- Wade Elliott

-Joe Ledley

-nickey shorey

-sebastian larsson

-stephen hunt

-Liam Ridgewell

-michael Mcindoe

-Zheng Zhi

-Clinton Morrison
pererik
Admin

Til Toppen Go down

Poste  Heddis on Tir Jun 03, 2008 1:40 am

Det går mange rykter om Dave Nugent. Så ham av og til som innbytter i Pompey denne sesongen, han var vel ikke spesielt god, men intrykket mitt var at han ikke fikk tillit av Redknap og heller ikke passet inn i måten Portsmouth spiller på. Eventuelt at Ponpey la seg ofte bakpå når de hadde ledelsen og da får spissene en vanskelig jobb.
Jeg tror han kunne bli en god signering.
Heddis

Til Toppen Go down

Poste  maddog on Tir Jun 03, 2008 1:59 pm

Rykter om at Bendtner er på vei til Tigers på lån fra Arsenal, hadde vært en flott signering! Han som hengende spiss med Fraizer (om han kommer) som makker hadde vært perfekt.
maddog

Vis Medlemmets Profil

Til Toppen Go down

Poste  pererik on Tir Jun 03, 2008 9:15 pm

Tviler sterkt på at Bendtner kommer til oss på lån. Han står nok foran en sesong med en god del spilletid i Arsenal.
Dave Nugent derimot tror jeg kan være en fin signering. Men som Heddis sier var han ingen stor spiller for Pompeys denne sesongen. Muligens pga for lite spilletid osv, men ingen sikkert kort.
Når det gjelder Fraizer Cambell går ryktene ut på at vi er i forhandling med United og at det står mellom enda ett års lån, eller 50 mill norske kr. Det er ingen tvil om at 50 mill er det beste alternativet, men det spørs om MU aksepterer dette.
pererik
Admin

Til Toppen Go down

Poste  maddog on Tir Jun 03, 2008 9:44 pm

Det spørs hvordan Wenger ønsker å bygge laget, Adebayor og Bendtner skal visstnok ikke være perlevenner også - kanskje en av disse må forlate klubben, holder en knapp på Bendtner av dem to om det skulle være sant Smile Nugent var jo enorm i Preston, og en av de første (kanskje den første?) fra Championship som var med i troppen til England, hvor han også scoret også. Nugent ble vel først og fremst kjøpt inn for å forsterke et svakt Pompey lag, men Benjani viste seg å være en bedre spiller enn på papiret. Tror personlig Nugent kan bli en god forsterkning, 50 mill for Fraizer er for mye - 50 mill er nok til 3-4 kvalitetsspillere fra mindre land i Europa. Om MU skulle akseptere 50 mill er det nok med en tilbakekjøpsklausul.
maddog

Vis Medlemmets Profil

Til Toppen Go down

Poste  pererik on Tir Jun 03, 2008 10:02 pm

Joda. Nugent kan være en fin tilvekst han, men det sies at han kommer til å koste oss 30 mill. Pompey gav vel 70 mill såvidt jeg kan huske. Men Pompey vil selge for å få råd til Crouch. Det morsomme med Nugent er at han eventult kan gå inn som vår 3.Keeper. Han er visstnok ganske god i mål, etter at han startet sin karriere som keeper i Liverpool!
Problemet med å kjøpe 3-4 spillere fra rundt omkring er at vi ikke vet om de vil fungere. Cambell vet vi fungerer. Selv om 50 mill er mye, Husk på at vi gav 25 mill(inkl fremtidige fees) for Folan.
Det er vanskelig og tolke utifra klubbens uttalelser hvor mye vi kommer til å bruke på spillere, men det ligger nok mellom 150-350 mill(inkl lønn). Duffen uttalte indirekte at han ville bruke 350(inkl lønn), men Brown var mer på 150 mill.(inkl lønn)

SATAN det er mye penger. Føles helt uvirkelig og snakke om så mye penger når vi snakker om Hull. Tror nesten det først gikk opp for meg nå at vi er i Premier League!!! Shocked

Ps tilbakekjøpsklausul. Det blir spennende å se hva den evt vil bli. Kan jo bli ganske avgjørende ved et kjøp.

Sist endret av pererik den Tir Jun 03, 2008 11:02 pm, endret 1 gang
pererik
Admin

Til Toppen Go down

Poste  Heddis on Tir Jun 03, 2008 10:57 pm

En ting er at £5 mill er mye penger, men vi vet hva vi får, å gamble med 2-3 ukjente spillere kan bli dyrt i lengden. Campbell er rask og har opparbeidet seg et rykte for å score mål i ccc. Dette alene er verdt £2-3 mill ved et nedrykk, dermed blir ikke risikoen så stor ved å satse på Campbell. Campbell- Nugent eller Campbell Beattie neste sesong ville sett bra ut!
Heddis

Til Toppen Go down

Poste  Vegard on Tir Jun 03, 2008 11:04 pm

Bendtner er for godt til å være sant. Husk at vi fremdeles er Hull City selvom vi er i Premier League. Hvis Bendtner ønsker å forlate Arsenal står det klubber i kø som er bedre stilt enn Hull per dags dato til å ta han imot.

Dette er det jeg har fått med meg Phil Brown er ute etter:

Campbell (50 mill) Han må jo bare hente selvom 50 mill er drøyt..Da bør vi hvertfall ha han permanent og ingen tilbakekjøpsavtale..

Nugent (30 mill) Spiller jeg tror kommer til å blomstre i Hull. FIkk jo ikke en mulighet til å vise seg frem i Portsmouth engang.. 30 millioner for en ung spiller med landskamper er ikke værst.

Ryan Taylor (7,5 mill) Kan bli årets Hull overgang. Høres ikke overbevisende ut å slite benken i Wigan, men tror han er et par hak bedre enn Dawson..

Bernard Mendy ( Midtstopper på Paris Saint Germain, ønsket av Stoke, WBA, Fulham blant annet i tillegg til oss. Kontrakten hans går ut i sommer så kan komme gratis, men heller tvilsomt at han velger Hull kanskje? )

Ivan Campo (gratis) Har masse erfaring i tillegg til at han kjenner Phil Brown fra tiden hans i Bolton. Har vunnet CL med Real Madrid og greier..Begynner dog å dra på årene men kommer absolutt til å spille fast på sentral midtbane! Eneste minuset er at det går noen smårykter at han ønsker seg hjem til Spania og Mallorca.

Ibrahima Sonko (ukjent beløp) Har kommet på kant med Coppell i Reading i tillegg til at de rykket ned som kjent. Skal være ønsket av en del andre i tillegg til Hull, blant annet Rangers..

Marlon Harewood (ukjent beløp) Ikke de ryktene jeg tror mest på, men skal vist være på lista til Brown han og. kan bli vanskelig å hente han ettersom Aston Villa hentet han ifjor for drøye 40 millioner. Eneste håpet vårt er vel som med Nugent at han ønsker førstelagsfotball..

David Healy (ukjent beløp) Fulham spiss som jeg egentlig håper vi ikke henter. Har dog vist målteft på landslaget så trenger ikke å være noe dårlig kjøp. Spørs om Fulham slipper han da..

Savner en kantspiller på lista mi, men regner med at det kommer etterhvert, sommeren er enda ung..

Vegard
Gjest

Til Toppen Go down

Poste  Heddis on Tir Jun 03, 2008 11:10 pm

Fin fin liste, Taylor, Sonko, Campbell og Nugent hadde vært bra. Ikke de dyreste spillerne heller skulle jeg tro. Man kunne hatt råd til å forsterke midtbanen også om dette skulle bli en realitet. Men man har jo lønnskrav også.
Heddis

Til Toppen Go down

Campbell

Poste  Vegard on Tir Jun 03, 2008 11:47 pm

Ja, får vi inn Campbell igjen tror jeg Phil kommer til å prioritere bakover. Hente Taylor og Campo samt en midtstopper i back-up til Turner-Brown.

Selv stiller jeg meg ikke veldig positiv til Campo, men vet at Phil Brown elsker han og han har trossalt masse rutine som vi kan få brukt for..

Nugent kommer til å bli nedprioritert hvis man henter Campbell. Tror Hull betaler 30 mill for han uansett hva som skjer med Campbell, men de lønnskravene hans er utenfor all fornuft. Tror Nugent sin overgang står mye på hva han velger av førstelagsfotball og penger

Vegard
Gjest

Til Toppen Go down

Flere spillere

Poste  Vegard on Ons Jun 04, 2008 12:27 am

Var en del spillere jeg glemte i oppsummeringen min som det ikke har vært omtalt så veldig mye om.

Kanskje den største overraskelsen er at Finske Antti Niemi er ønsket av Phil Brown. Hva!?! tenker du nå, vi har Myhill! Jeg er helt enig. Dog er ikek Duke mye til andre keeper så kanskje Niemi kan fylle den plassen. Uansett tror jeg ikke Niemi er interessert i Hull benken. Så ser ikke helt meningen med denne overgangen for noen parter.

Ellers glemte jeg Bonaventure Kalou som har vært linket til Hull i store deler av våren. Han har uttalt noe sånt som : Jeg drar til Hull hvis de vinner Play-offen i forkant av semifinalen mot Watford. Noen som har hørt noe mer fra broren til mer kjente Salomon?

Ihvertfall en kantspiller/spiss som har ferdigheter vi mangler i Hull!!

Ellers er det løse rykter om Darren Huckerby som er kontraksløs etter en langt opphold i Norwich, Jean-Claude Darcheville som er en aldrende fransmann som for tiden spiller i Rangers og Bocanegra som er fristilt av Fulham...

Mikel Alonso var det jo også mye snakk om i vinter? Noen som vet hva som skjer med han ? Tror ikke han ble funnet god nok i verken Bolton eller Real Sociedad, men nå er jo spørsmålet om han hever laget i Premier League også? Hvertfall skal han være verdt rundt 6 millioner. Ikke mye når Fagan er verdt 7,5...

Vegard
Gjest

Til Toppen Go down

Poste  pererik on Ons Jun 04, 2008 12:43 am

Jeg har en mistanke om at Bonaventure Kalou er et bomkjøp. Lett å bli ivrig når han har slik en god spiller av en bror.
Antti Niemi ryktet har jeg hørt, men håper det forblir et rykte!
Det er bra med erfarne spillere, men jeg synes muligens vi har nok av disse. Med Mikel Alonso og Jean-Claude Darcheville kunne vi startet et old boys lag.
Carlos Bocanegra synes jeg alltid har vært en god spiller. Synes det er rart han er fristillt.
Når det gjelder Darren Huckerby, så er jo han en spiller vi har vært livredd for i alle møter vi har hatt mot Norwich, men om han er god nok for PL...vet ikke, men rart han isåfall er fristillt av N.
pererik
Admin

Til Toppen Go down

Mikel Alonso

Poste  Vegard on Ons Jun 04, 2008 1:00 am

Alonso er ikke mer enn 28 da. Men enig i at 32+ blir drøyt i lengden. Vanskelig for Brown og kombinere det med å tenke langsiktig og kortsiktig og. Det er ikke tvil om at rutine er bra i PL, men samtidig så kan det være greit å ha et par spillere i startoppstillingen vi kan bygge laget rundt i fremtiden. Campbell kan være en sånn! Ellers finnes det ikke mange av dem per dags dato..

Vegard
Gjest

Til Toppen Go down

Poste  donaldinho on Ons Jun 04, 2008 1:33 am

Campbell er vel den spilleren de burde satse mest på, han hadde en enorm utvikling i fjor å visst dette fortsetter vil han nok være å finne på landslaget om ikke så lenge. Campo er jeg litt i tvil om, tror ikke han er god nok for en ny sesong PL. Hagen har jo ingen fremtid i Wigan, men tror han kan imponere i Hull visst han kommer. Men vi trenger nye kantspillere.

Samt tror jeg at Huckerby og Alonso ville vært bra for Hull, trenger nok noen som kan stabilisere laget i PL slik at vi kan hente flere gode spillere etter noen år.

donaldinho

Antall Innlegg : 4

Vis Medlemmets Profil

Til Toppen Go down

Poste  maddog on Ons Jun 04, 2008 12:56 pm

Vi burde kastet oss inn i kampen om Tarik Elyounoussi Smile eller Bogdan Stancu, Romania (http://www.youtube.com/watch?v=vWOABNdOD10) som visstnok ønsker seg til England, den nye Mutu (uten kokain forhåpentligvis)
maddog

Vis Medlemmets Profil

Til Toppen Go down

Poste  pererik on Tor Jun 05, 2008 1:03 am

Bogdan Stancu er god. Rart ingen har snust på ham enda. Tarik har jo helt klart potensiale, men er for dyr. Norske spillere er for dyre i forhold til kvaliteten, men det er jo forsåvidt engelske spillere også!
pererik
Admin

Til Toppen Go down

Niemi og Troest

Poste  Vegard on Tor Jun 05, 2008 1:13 am

Hull er ute etter det danske midtstopper-talentet, Magnus Troest. Spiller i FC Midtjylland, tidligere vært en del av akademiet til Aston Villa uten å slå igjennom på seniornivå. Nøkkelspiller på U21 landslaget til Danmark og kan være perfekt back-up for Turner og Brown! Håper vi går for denne 20-åringen! Senker gjennomsnittsalderen samtidig.

Antti Niemi skal også være brennhet for Brown. Noen skriver at et bud på 12,5 millioner er lagt inn. Men agenten til finnen har avkreftet alt oppstyret. Vanskelig å forholde seg til engelske aviser.. Uansett er vel ikke Niemi årets drøm for de fleste Hull supportere.

Nugent begynner også å bli ganske uaktuell. Stoke har lagt inn bud på 40 mill..

Enig i at Tarik til 40 mill er å kaste penger ut av vinduet. Han er god for FFK, men at han skal slå igjennom i PL er ingen selvfølge selvom du er helt i Fredrikstad.

Vegard
Gjest

Til Toppen Go down

Huff da

Poste  maddog on Tor Jun 05, 2008 10:32 am

Kan ikke forstå at vi skal jakte på Niemi, finnes 1000 andre alternativer? Troest har jeg sett live i u21 kamp, han har et kjempe potensiale, muligens Pedersen kan lokke ham over med noen gode ord? Er også enig i at 40 mill for Tarik er for mye, var vel mer ment som en spøk. Stancu derimot mener jeg helt seriøst vi burde se nærmere på, når Birmingham klarte å hente Zarate bør vi klare å hente en rumener! Nå har jeg sett flere youtube videoer av ham samt en kamp mot England u21, han er enorm!
maddog

Vis Medlemmets Profil

Til Toppen Go down

Tarik

Poste  Haakil on Fre Jun 06, 2008 3:02 pm

Tarik er jo priset til 40 mill(!) så NEI TAKK! til sammenligning gikk jo Somen Thcoyi, som er en mye bedre spiller til Red Bull for 15 mill! nå skal det sies at Tarik bare er 20 år men 40 mill er fortsatt alt for mye!
Haakil

Antall Innlegg : 14

Vis Medlemmets Profil

Til Toppen Go down

Nye spillere

Poste  jokaah on Tor Jun 12, 2008 9:13 pm

Uansett om Okocha spilte lite forrige sesong; HAN BURDE FÅ NY KONTRAKT!!!!! Skammelig at tidenes beste afrikanske fotballspiller blir sendt ut døra på den måten. Quote: So good they named him twice!

Når det gjelder andre signeringer er jeg enig i at man bør strekke seg langt for å beholde F. Campbell. Håper ikke Brown har mistet dømmekraften helt og henter noen lugne spillere før seriestart!!

God transfersommer alle sammen.

Jokaah

jokaah
Gjest

Til Toppen Go down

Poste  Sponsored content

Sponsored content

Til Toppen Go down

Side 1 av 3 1, 2, 3  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen