Newcastle - Hull City

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down

Newcastle - Hull City

Poste  Åzzy on Ons Sep 10, 2008 5:41 pm

Newcastle - Hull City
Lørdag, 13 September
Kl: 15:00(16:00 norsk tid)
Stadion: St. James' Park
Streams: http://myp2p.eu/competition.php?competitionid=&part=sports&discipline=football
Newcastle i Premier League denne sesongen:
Venue-------Opponent--------Result
Away---------Man Utd--------D, 1-1
Home---------Bolton----------W, 1-0
Away---------Arsenal---------L, 0-3
Newcastle skader: Ingen fra den forventede start 11eren

Jeg tror dette blir en veldig hard match(som alle andre selvsagt), spesielt ettersom våre mostandere nok er revansje sugende etter tap mot oss i pre-season, og etter å ha blitt overkjørt av Arsenal under forrige runde. St. James' Park er ikke et lett sted å spille borte heller, men tror vi også er veldig veldig sugende på å heve oss etter forestillingen mot Wigan. Tror trenerbråket i klubben gjevner ut det at vi spiller borte så mener vi har ca 40% sjanse for å ta denne kampen her! Tipper dog at det ender 1-1.

Go Tigers!! Btw, diskutér Laughing
Åzzy

Antall Innlegg : 21

Vis Medlemmets Profil

Til Toppen Go down

neste match

Poste  Vegard5 on Tor Sep 11, 2008 1:38 pm

40%? Det er du vel alene i verden om å tro. Vi er ikke favoritter borte mot Newcastle, spesielt ikke når vi kommer fra 0-5 tap hjemme nmot Wigan. Blir normalt et tap vi må akseptere, men ingenting hadde vært bedre enn å stjele med seg et poeng slik som vi gjorde mot Blackburn!

Vegard5

Antall Innlegg : 19

Vis Medlemmets Profil

Til Toppen Go down

Re: Newcastle - Hull City

Poste  pererik on Fre Sep 12, 2008 12:06 am

Newcastle. Lett.
Very Happy
pererik
Admin

Antall Innlegg : 48

Vis Medlemmets Profil http://hullcity.bigforumpro.com

Til Toppen Go down

Poste  Åzzy on Fre Sep 12, 2008 12:30 am

Vegard5 skrev:40%? Det er du vel alene i verden om å tro. Vi er ikke favoritter borte mot Newcastle, spesielt ikke når vi kommer fra 0-5 tap hjemme nmot Wigan. Blir normalt et tap vi må akseptere, men ingenting hadde vært bedre enn å stjele med seg et poeng slik som vi gjorde mot Blackburn!
Ja, jeg er nok det Smile Det er meget subjektivt og sagt med godvilje og på mett mage Razz Er nok mere 10% sjanse for seier, men jeg har av en eller annen grunn veldig tro på godt resultat!
Åzzy

Vis Medlemmets Profil

Til Toppen Go down

Krysse

Poste  Vegard5 on Fre Sep 12, 2008 12:37 pm

Det er bra=) Bare å krysse alt som er å krysses. En annen god nyhet er at Canal + sender kampen, noe de før sesongen hadde bestemt seg for å ikke gjøre! Så da blir det bare å sette seg foran TVen og håpe på det beste! Laughing

Cousins som jeg trodde skulle debutere har vist karantene, men Gardner og Boateng er ventet tilbake:D Spennende å se om Zayatte eller McShane får tillit også.

Vegard5

Vis Medlemmets Profil

Til Toppen Go down

Lagoppstilling. Hva tror man

Poste  Per Erik on Fre Sep 12, 2008 3:50 pm

Tror ikke noen av de nye vil starte.
Her er hva jeg tror:

Myhill

Dawson Turner - Gardner - Ricketts

Garcia - Ashbee - Boateng - Halmosi

Geo

King

Benk:
Cousin
McShane
Duke
Marney
Zayatte
Folan
Fagan

Per Erik
Gjest

Til Toppen Go down

Poste  Heddis on Fre Sep 12, 2008 8:33 pm

Newcastle i kaos, hvem trener oss, kommer det noen hjemmesupportere og ser?, Canal+ viser greiene her hjemme. Alt ligger tilrette for et tap. Men, (car)toon army laget er som alltid hauset opp. Etter min mening er de ikke bedre en at vi har gode muligheter til seier. 40%? har ikke peiling, men mulighetene er der. Mange Hull supportere til stede på SJP også. Utsolgt på kikkert avdelingen (borte seksjonen) pluss mange amberandblack blandt de hjemme supporterene som ikke aksjonerer.
Heddis

Antall Innlegg : 74

Vis Medlemmets Profil http://www.ambernectar.org

Til Toppen Go down

Poste  Hagberg on Lør Sep 13, 2008 12:14 am

Per Erik skrev:Tror ikke noen av de nye vil starte.
Her er hva jeg tror:

Myhill

Dawson Turner - Gardner - Ricketts

Garcia - Ashbee - Boateng - Halmosi

Geo

King

Benk:
Cousin
McShane
Duke
Marney
Zayatte
Folan
Fagan

Cousin er nok ikke på benken ihvertfall. Han har karantene etter at han ble utvist mot Celtic i sin siste kamp for Rangers.
Hagberg

Antall Innlegg : 80

Vis Medlemmets Profil

Til Toppen Go down

Poste  Hagberg on Lør Sep 13, 2008 5:48 pm

Måtte dette resultatet holde seg! bounce
Hagberg

Vis Medlemmets Profil

Til Toppen Go down

Poste  Mikaleide on Lør Sep 13, 2008 5:53 pm

MAR-LON KIIIING

Mikaleide

Antall Innlegg : 33

Vis Medlemmets Profil

Til Toppen Go down

Poste  Hagberg on Lør Sep 13, 2008 7:02 pm

Så sinnsykt DEILIG!!!
Alle Newcastle-fans skal få høre dette helt frem til neste kamp mot de Wink

Sterkt å heve seg fra 0-5 i forrige kamp Very Happy
Hagberg

Vis Medlemmets Profil

Til Toppen Go down

Poste  Åzzy on Lør Sep 13, 2008 7:23 pm

Jeg sa jeg hadde en god følelse før denne kampen! Sykt deilig og ekstremt viktig! Om det var 40% sjanse for seier er vell diskutabelt, men vi vinner og det er det viktigste. King var god i dag, noe som ikke er overaskende for meg som har sett han i Wigan trøya en gang eller ti.
Dette skal suges på og håper virkelig gutta biter fra seg i neste kamp på KC! Very Happy
Åzzy

Vis Medlemmets Profil

Til Toppen Go down

Poste  Heddis on Lør Sep 13, 2008 7:26 pm

Flott resultat men hvis alle skjønner litt fotball så lå dette i kortene. Bare Vegard mener at Newcastle er en stor klubb. Husk at det er Newcastlefansen, media og stadion størrelsen som gjør dem til store.
Craig Fagan var stor idag, selvsagt scoret King målene og jobbet som en helt men Fagan var MOM for meg i dag. Han holdt på ballen, jobbet over hele linjen, viste tekniske detaljer på nivå med det meste. Jeg ble imponert. King jobbet og slet, scoret og gjorde jobben. Ashbee var kaptein som kapteiner skal. God kamp. Marney hadde strålende pasning til King på andre målet ellers god kamp. Mc Shane hadde Ameobi i lommen, fin debut. Resten av laget gorde jobben, løp, taklet og holdt på ballen. Jeg ble imponert og stolt. Halmosi var den eneste jeg hadde problemer med. Elendige involveringer og pasnings valg i første omgang men han hevet seg med laget i andre. Myhill var også en slags matchvinner med to kvalifiserte redninger. Bare synd at Turner ikke fikk målet sitt. Given gikk rett inn i sin egen spiller. Dommer tabbe.
Heddis

Til Toppen Go down

JAAAAA

Poste  pererik on Lør Sep 13, 2008 7:39 pm

Helt fantastisk. Dette gjorde meg stolt! God innsats av hele laget. det er deilig å se at viljestyrke kan styre en fotballkamp. Enig med Heddis at Fagan var strålende. Han imponerer meg veldig, med tanke på at jeg var svært skeptisk før sesongen på hans vegne. Halmosi kjempet og kjempet, men som sagt tidligere bør vi vurdere noen andre på denne plassen. Marlon King gjorde akkurat det en spiss skal gjøre og litt til. Ash ser jo ut som en av 70-talls heltene fra engelsk liga, med det skjegget han har skaffet seg.
Topp morro
C´mon city!
pererik
Admin

Antall Innlegg : 48

Vis Medlemmets Profil http://hullcity.bigforumpro.com

Til Toppen Go down

Poste  agacan on Lør Sep 13, 2008 7:43 pm

Fantastisk arbeidsmoral i dag, gutta jobbet som bare fanden selv på hver ball. Med samme innsats i kampene fremover blir det premier league neste år også cheers
agacan

Antall Innlegg : 1

Vis Medlemmets Profil

Til Toppen Go down

SEIER:D

Poste  Vegard5 on Søn Sep 14, 2008 11:48 am

Heddis: Har jeg noen gang sagt at Newcastle er en stor klubb? Finnes ikke noen eksakt definisjon på "en stor klubb" men at Newcastle er en MYE større klubb enn Hull City trenger du ikke være profesor for å forstå.

Jeg står for at det ikke var 40% sjanse for seier før start, i likhet med alle bookmakerne, men det viktigste er jo at vi klarte å ta med oss tre poeng:D Det betyr at vi er ett poeng foran skjemaet til 40 poeng!

Må innrømme at jeg stusset litt på Geo på benken, og Fagan i den rollen, men Fagan var helt fabelaktig! King fikk sitt gjennombrudd i Hull trøya. Eneste som ikke fungerte idag var den sentrale midtbanen, Newcastle fikk fri vei mot forsvaret vårt i første omgang.

4.plass på tabellen! Kun Chelsea, Liverpool og Arsenal er foran! Det er gøy å være Hull supporter:D

Vegard5

Vis Medlemmets Profil

Til Toppen Go down

Poste  Heddis on Man Sep 15, 2008 12:50 am

Beklager VegardFive, du har ikke sagt det med rene ord, ja de har et større stadion en oss, ja de har mer oppblåste fans enn oss som tror de har rett på en direkte plass i sjampions liig, ja de blir hauset av media foran hver sesong. Men mye større en Hull?
Nei. Potensialet i Hull er omtrent likt med Newcastle, tilbake på åttitallet når de kravlet nedover i divisjonene hadde de 15-20 000 i snitt på kampene sine. Det hadde vi også på KC. De har en rikere onkel en oss, den skal de ha.

Jeg etr uenig i at midtbanen vår ikke fungerte. Ashbee er en begrenset spiller men han gjør det han skal. Imponerende hvordan han klarer å ta nye steg hele tiden. Marney var også god, i tillegg hadde han målgivende. Mendy gjør vel sin beste kamp i Hulltrøyen, Halmosi skaffer straffe men er heller svak i første omgang. Han gjør imidlertid manns jobb i andre, spesielt defensivt. At Ashbee og Marney ligger lavt og Newcastle får lov å komme langt inn på vår halvdel før de blir møtt er mer taktikk opplegget en udugeligheten til kapteinen vår og hans makker. At man må rette opp feil etter Halmosi gjør også sitt. Andre omgangen er stor fra vår side. Nufc utretter lite utenom målet. Butt og gjengen blir frustrerte, da har gutta våre gjort jobben spør du meg.
Heddis

Til Toppen Go down

Blablabla

Poste  Vegard5 on Man Sep 15, 2008 2:58 pm

Skjønner at du har vanskelig for det , Åzzy, men Newcastle ER en større klubb en Hull City. På absolutt alle områder! De har mer penger, flere fans, større, bedre ligaprestasjon enn oss de siste 50 årene, spillerne har større navn enn våre osv. osv.

En stor fotballklubb måles ut fra dette, ikke hvor laget ligger etter fire serierunder..

Saken er at Hull City ser ut til å like å spille mot gode lag og legge seg bakpå, og det greide vi til det fulle på lørdag! At midtbanen fungerte dårlig i det defensive er det ikke tvil om. Hadde ikke Gardner og Turner stoppet alt hadde Newcastle valset over oss. Savnet av Boateng er der, men nå er han sannsynligvis på banen igjen neste helg!

Enig i at Ashbee er en viktig spiller for oss, og ikke minst er han elsket av fansen! For en karriere han har i Hull trøya! Det man derimot også må nevne er at han er svært temposvak, dårlig med ballen (stresses fort). Det Ashbee kan er å få med seg laget, rett og slett gå først i krigen! Og en sånn spiller kan vi ha der tiltross for mangler som fotballspiller!

Vegard5

Vis Medlemmets Profil

Til Toppen Go down

Poste  Heddis on Man Sep 15, 2008 9:39 pm

Jeg regner med det var meg du skrev svar til og ikke åzzy, Vegard. Vi får bli enige om å være uenige om Newcastle. Ingen vits å diskutere det mer.

Ashbee derimot bør få den skryten han fortjener. Du motsier deg selv når du sier at taktikken fungerte med å legge seg bakpå og så si at midtbanen ikke fungerte. Hadde ikke Ash, Marney, Halmosi, Fagan, King og Mendy jobbet ræven av seg ville GardnerTurner fått store problemer. Den eneste av nukassl sine spillere som var en trussel var Owen.

Den beste spilleren på banen med skjegg: Ian Ashbee!
Heddis

Til Toppen Go down

Poste  Vegard5 on Tir Sep 16, 2008 10:48 am

Enig i at Ashbee var banens beste med skjegg, men konkurransen var syltyn! Mener du at det ikke går an å lyktes med taktikken samtidig som enkeltspillere ikke lyktes? Det er tåpelig, men ja vi blir enig om å være uenige!

Det viktigste er jo at Hull faktisk kjemper i toppen i PL=)

Vegard5

Vis Medlemmets Profil

Til Toppen Go down

Poste  Heddis on Tir Sep 16, 2008 5:24 pm

Vegard5 skrev:Enig i at Ashbee var banens beste med skjegg, men konkurransen var syltyn! Mener du at det ikke går an å lyktes med taktikken samtidig som enkeltspillere ikke lyktes? Det er tåpelig, men ja vi blir enig om å være uenige!

Det viktigste er jo at Hull faktisk kjemper i toppen i PL=)

Heh, skjegget var ihvertfall ikke tynt!
Jeg skjønner ikke at du tror jeg mener at enkelt spillere kan være dårlige selv om laget gjør det bra. Jeg er av den oppfatning at Ash gjorde en god figur på Lørdag. Han gjorde jobben sin som defensiv midtbanespiller ved å demme opp for Newcastle sine angrep. Uten ham ville Gardner/Turner og Myhill hatt en mye travlere dag på jobben. Skjeggen gjør ting enkelt, han prøver ikke å briljere. Kanskje er det det du savner? En finte i farlig område? En tvilsom tversoverpasning istedet for klarering? Ut fra hukommelsen kan jeg huske en feil, en pasning bakover som traff et bein og rullet Newcastles vei, men Dawson reddet kapteinen vår ved den anledningen. Hull City har bruk for ham som type, som ryddegutt, en lojal fyr som gir plass for andre sånn at de kan briljere. A la Geovanni.
Heddis

Til Toppen Go down

Poste  Sponsored content

Sponsored content

Til Toppen Go down

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen

- Similar topics