Hull City - Fulham

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down

Hull City - Fulham

Poste  Vegard5 on Tor Aug 14, 2008 11:28 pm

To dager til kamp!!

Klarer såvidt å sove om natten!

Hjernen sier uavgjort, hjertet sier seier.

Noen andre synspunkt?

Vanskelig å tippe en 11er, men tar sjansen:

Myhill
Mendy - Turner - Gardner - Dawson
Garcia - Ashbee - Boateng - Barmby
Geovanni
Windass

Håper King kan komme inn når Windass er tom. Helt åpent mellom trioen Mendy, Dawson og Ricketts, men regner med at Mendy får tillit tiltross for at han har vært skadet en del. Garcia/Fagan/Marney er også åpent.

Vegard5

Antall Innlegg : 19

Vis Medlemmets Profil

Til Toppen Go down

Re: Hull City - Fulham

Poste  Haakil on Tor Aug 14, 2008 11:44 pm

ikke en usansynlig ellever det der nei!

Skal innrømme at jeg ikke har fulgt nyervervelsene godt nok i sommerpausen til å mene for mye om startelleveren, men håper allikvel på en ellever i denne duren

Myhill

Richetts - Turner - Gardner - Dawson

Marney - Ashbee - Boateng - Halmosi

Geovanni

King
Haakil

Antall Innlegg : 14

Vis Medlemmets Profil

Til Toppen Go down

Poste  hullanders on Fre Aug 15, 2008 8:18 pm

Gode forslag det som er kommet med, Hvis jeg skal sette opp min drømme 11'er vil den se slik ut:

Myhill
Ricketts- Turner- Gardner - Mendy
Halmosi- Geovanni- Goateng- Garcia
Windass- Folan

Fasiten er det alikevell Phil Brown som sitter med! Gleder meg til å se nyervervelsene i aksjon, spessielt Boateng og Geovanni.Dette kan bli veldig spennende! Very Happy

hullanders

Antall Innlegg : 3

Vis Medlemmets Profil

Til Toppen Go down

Poste  ninjalaks on Lør Aug 16, 2008 12:14 pm

Er enig med hullanders der. Hadde vært fint om windass starter. King kan komme inn som innbytter for windass utover kampen. Vi trenger windass sine ferdigheter på banen

ninjalaks

Vis Medlemmets Profil

Til Toppen Go down

Poste  espeneik on Lør Aug 16, 2008 5:10 pm

gikk 10 minutt det gitt Sad

espeneik
Gjest

Til Toppen Go down

Poste  maddog on Lør Aug 16, 2008 6:52 pm

2-1 ! 3 poeng, utrooooolig viktig kamp å vinne!
maddog

Antall Innlegg : 15

Vis Medlemmets Profil

Til Toppen Go down

Poste  Anderswj on Lør Aug 16, 2008 8:10 pm

Fantastisk kamp! Herlig start på et fantasktisk eventyr:D
Anderswj

Antall Innlegg : 13

Vis Medlemmets Profil

Til Toppen Go down

Poste  Hagberg on Lør Aug 16, 2008 8:43 pm

Jeg tror aldri jeg har jublet og ropt så høyt i min egen stue som når Geovanni satte inn utligningen!!
Og at Fagan og Folan avgjør kampen 10 min før slutt var en fantastisk avslutning på en magisk dag Very Happy
Hagberg

Antall Innlegg : 80

Vis Medlemmets Profil

Til Toppen Go down

Poste  Harald on Lør Aug 16, 2008 11:43 pm

Ja, for en dag. Topp med seier i første kampen. Synes Boateng og King var veldig gode idag. King overrasket meg, hadde egentlig ikke merket meg denne spilleren så mye før.

Harald

Antall Innlegg : 10

Vis Medlemmets Profil

Til Toppen Go down

DD

Poste  Vegard5 on Søn Aug 17, 2008 1:33 am

Fantastisk med seier:D

Aldri blitt så sur som når jeg Fagan kom inn på banen og når Folan kom inn istedenfor Windass i byttet med King, meeen jeg må trekke det tilbake! Fantastisk! Nå kan vi senke skuldrene mot Blackburn i en kamp det slettes ikke kreves poeng!

Til Harald: Vet ikke om du så samme kamp som meg, men alle jeg så kampen med var enig om at King var Hulls dårligste spiller! Hadde nok vært bedre å starte med Folan!

Geovanni og Turner var de klart beste idag!

Vegard5

Vis Medlemmets Profil

Til Toppen Go down

Poste  pererik on Søn Aug 17, 2008 5:01 am

Fy faen nå er jeg glad!!!!!!!
Delte meninger når det gjelder King. Må si at jeg er litt delt selv. Klarer ikke oppsummere....Jeg er altfor glad!!!!!
pererik
Admin

Antall Innlegg : 48

Vis Medlemmets Profil http://hullcity.bigforumpro.com

Til Toppen Go down

Poste  Mikaleide on Søn Aug 17, 2008 9:35 pm

Bra gjort å vinne første kampen, men synes laget var generelt svake på høyresiden med en god del feilpasninger og misting av ballen. Hvertfall i startfasen.

Mikaleide

Antall Innlegg : 33

Vis Medlemmets Profil

Til Toppen Go down

Poste  Haakil on Søn Aug 17, 2008 11:29 pm

Utrolig viktig med en god start! og i følge prognosene til nettavisens live tabell vil vi også havne på 5. plass til slutt, så mer i vente:p

Syns ikke det var et galt valg å la King starte, selv om han nylig anokm klubben og har fått minimalt med treningsøkter med laget og derfor var litt rusten. Mener dette er en klassespiller som vil slå til bare han blir litt varm i trøya. Dessuten er folan en spiller som etter min mening først og fremst er grei å kaste innpå når vi jakter en scoring og det pumpes baller inn i boksen. Han scorte feks mange mål som inbytter i fjor også. Windass er etter min mening King's argeste konkurrent om spissplassen fra start, og vil nok få noen opptredener hvis King fortsetter med gårsdagens spill i kampene framover!

En annen posisjon det kan bli rift om er venstrevingen der jeg mener Halmosi er en mye viktigere dimensjon i det offensive spillet med sin giftige venstrefot, enn det Barmby er.

Blir spennende å se hva Brown velger!
Haakil

Antall Innlegg : 14

Vis Medlemmets Profil

Til Toppen Go down

HH

Poste  Vegard5 on Søn Aug 17, 2008 11:44 pm

Enig med Haakil! Windass ville jeg MINST se som innbytter, men ser at det blir vanskelig å sette inn både Folan og Windass i en kamp det står 1-1 og Geovanni spilte som en gud!

Har også klokketro på King fremover, men denne kampen burde han kun fått ett innhopp.

Barmby gjorde en del bra, men løpskapasiteten var ikke mye å rope hurra om. Satte Dawson i et par vanskelig situasjoner. Halmosi er både løpssterk og har en bra venstrefot, tror han starter om ikke neste kamp, hvertfall hjemme mot Wigan!

Tror vi kommer til å starte med nøyaktig samme lag i matchen mot Blackburn, hvis ikke Mendy får sjansen. Han var jo skadet rett før Fulham kampen og Phil Brown ville nok brukt han vis han var 110% fit for fight.

Nå er det bare å gå å smile resten av uken. Foran Liverpool, Man Utd og Arsenal på tabellen! Very Happy

Vegard5

Vis Medlemmets Profil

Til Toppen Go down

Poste  hullanders on Man Aug 18, 2008 12:28 am

For en fantastisk start på dette eventyret! Men skal vi overleve en sesong i PL er det slike kamper vi er nødt for å avgjøre til vår fordel. Jeg håper guttene ikke er fullstendig i ekstase men er fullkonsentrerte frem mot neste arbeidsoppgave.

Noe som virker bra for fortsettelsen er ikke at vi bare vinner mot Fulham, men at vi er på høyde med dem spillemessige og også til tider utspiller dem. Det er sterket og veldig imponerende av gutta! Nå er det bare å telle ned dagene til neste kamp, klarer vi å karre oss til et poeng Ewood Park er det minst like bra som gårsdagens kamp.

hullanders

Vis Medlemmets Profil

Til Toppen Go down

Poste  Hagberg on Man Aug 18, 2008 12:48 am

Det beste med denne runden, bortsett fra Hull-seier selvfølgelig, var at de lagene jeg tror vi kan komme foran tapte sine kamper.. Og det blir viktig fremover..

Bolton, Stoke, WBA, Fulham, Sunderland og Wigan er alle lag jeg tror vi kan ende foran på tabellen, så alle kamper de taper er positivt for oss ;-)

Bare å glede seg til fortsettelsen, uavgjort mot Blackburn i neste, seier hjemme mot wigan og uavgjort borte mot Newcastle hadde vært en ypperlig start på sesongen, og veldig mulig.
Hagberg

Antall Innlegg : 80

Vis Medlemmets Profil

Til Toppen Go down

HULL i fyr og flammer.

Poste  zanojtig on Man Aug 18, 2008 9:47 am

Deilig å se alla tigrar som vaknar till liv. Jag kan rapportera att Hull var helt underbart. Matchen folket resultatet....... och festen i Hulls gator efteråt..........aj,aj,aj kylarspray.

Jag satt helt perfekt på NORTH STAND och såg alla viktiga händelser ur bra vinkel. Om Ni ser reprisen idag på CANAl + så titta noga bak Hulls mål i första och Fulhams i andra. Se efter en svensk flagg med en HULLflagg i mitten. Jag sitter ... helt bak mål til vänster.

Från en enorm start med dubbelchans av Geovanni sen rakt ner i källaren till enorm kvitteriing av Geovanni. Sen helt osjälviskt så passar FAGAN. FOLAN scorar. I ffjor hadde FAGAN skutt men har väl växt i Derby....Smile.

GEOVANNI kommer att bli den nya favoriten. Han fyrade upp NORTH STAND varje hörna/corner han skulle lägga. Alla skrek GEO,GEO,GEO.

Jag önskar att Ni alla kunde suttit på min plats å ca 15 m från sett FOLAN lägga in vårt vinst mål. Helt enorm glädje.

Den adrenalinkicken heter duga. Min röst är nu en skugga av sitt forna jag. Låter som en pubertal 15 åring när jag pratar.

Hoppas vi tar denna positiva drive å ångar vidare mot nya mål.

Alla Liverpool fans och MAN U fans bör påminnas denna vecka att vi ligger för dem på tabellen.

GO TIGERS

JONAS Nilsson

zanojtig
Gjest

Til Toppen Go down

Poste  Sponsored content

Sponsored content

Til Toppen Go down

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen

- Similar topics